Telefoonservice
Wilt u de bereikbaarheid van uw bedrijf vergroten zonder een nieuwe arbeidskracht aan te hoeven nemen? De telefoonservices van DMF kan hierbij uitkomst bieden. Onze medewerkers nemen vriendelijk en met uw bedrijfsnaam uw doorgeschakelde telefoon aan op de momenten dat u dat wenst. Iedereen is welkom bij DMF, wij hanteren geen minimum aantal telefoongesprekken.
Service
De telefoonservice van DMF wordt samengesteld aan de hand van uw wensen. U kunt structureel al het telefoonverkeer naar DMF doorschakelen, of alleen op de momenten dat u het druk heeft. Hierbij is het mogelijk belangrijke gesprekken door te verbinden naar een door u gekozen nummer. De medewerkers van DMF nemen uw telefoontjes aan op de manier waarop u dat wenst.
Eigen nummer of nieuwe plaats onafhankelijk nummer
Bij DMF kunt u uw eigen nummer structureel of incidenteel door laten schakelen. Daarnaast biedt ons systeem ook de mogelijkheid om een nieuw, plaats onafhankelijk nummer aan te vragen.
Persoonlijk contact klanten webwinkels
Als extra service bovenop onze fulfillmentdiensten, zijn wij graag uw telefonische aanspreekpunt voor uw webwinkel. Het aannemen van klachten en verstrekken van informatie zijn hierbij mogelijkheden van diensten. Het beantwoorden van vragen via e-mail is hierbij ook een mogelijkheid. Alle gesprekken worden genoteerd en bijgehouden in een overzicht. Zo heeft u in één oogopslag een duidelijke indruk van uw inkomend belverkeer.
De telefoonservice van DMF op een rijtje
• Telefoonaanname met uw bedrijfsnaam en gewenste boodschap door vriendelijke medewerkers.
• Mogelijkheid tot administratieve ondersteuning.
• Ruime bereikbaarheidstijden.
• Beantwoording via e-mail.
• Registratie van gesprekken.
• Doorverbindmogelijkheden.
• Geen minimum aantal telefoongesprekken per periode.
Wilt u meer informatie over de DMF telefoonservice? Neem vrijblijvend contact met ons op.