Responseverwerking


Het efficiënt afhandelen van de responsen van uw mailing maken een wezenlijk deel uit van uw marketingactie. Het meten van resultaat en uitvoeren van een snelle en correcte follow-up zijn alleen mogelijk bij een goede afhandeling van de responsen.

DMF is er volledig op ingericht om grote en kleine stromen respons te verwerken. Dit kan zowel telefonisch, per post, via een online-applicatie of per e-mail zijn. De data wordt voor u opgeslagen en op de gewenste manier verwerkt. Hierbij maakt het niet uit of het om een eenmalige marketingactie gaat of om regelmatig terugkerende acties.

Een greep uit de mogelijkheden.
• Invoeren of scannen van handgeschreven materiaal zoals enquêtes of prijsinzendingen
• Sturen van een aangevraagde brochure, welkomstpakket of (promotie)materiaal.
• Bijhouden en corrigeren van responsadressen in database.
• Uitgebreide controle op volledigheid en juistheid

Heeft u meer vragen of wensen over de verwerking van uw responsen? Neem vrijblijvend contact met ons op.